聽日就走,想要無印就要see你地ge表現
不過我諗我都5洗落場打,團體..
單項賽淨係打混雙,..
不過都好,可以5洗返學
但係一返到黎就測驗週,爽yy,成績不用要了
第一段好辛苦咁捱得2.5個單位,我5想今段被單位ko掉
唉,都係要加油了,,
一路順風!!!