今日很悠閒,其實係自己偷懶
休息左一日隻腳都係好似仲係好攰咁..
老了???????
默dict,40分,錯6個字就5見左18分,頹左..
今段數學要合格先有補考資格
3英全炒..不得了..
還有一個月,不努力不努力還需努力..
至少要對得起自己,起碼都要過到自己戈關..
不成功便成仁..