琴日為左see某人出show放左2個青訓隊ge air..
不過都跳得ok的,跟住等左超耐先返到去..
雨中打波都不錯,發現我下雨好似5識打波咁.. ,球球都不進...
叉婆係度蝦我地...  
今日7點幾就要北上打波,都未訓夠
不過d人都5係好勁,so都應付得到..
自己d技術就..........淨係殺得兩板係5夠,考完試真係要練一下..
到時我有技術就不得了..
個比賽場地"凍"到,俾d汗佔據了..
聽日又聯賽,7點起跑
都係戈句,盡力就好!!!!!!
都5知我勁敵跑5跑????
佢5知洗5洗考大學d入學試...
有冇都係咁跑...加油!!!!!
|