F.w
沒有半點努力,就沒有收獲;但有了努力,也未必有收獲
fw92123
暱稱: F.w.
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
半年
又一個月la
要返去了,我的夢近了?
i will be back~
哈哈哈哈~
文章分類
全部 (122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 122
留言總數: 545
今日人氣: 2
累積人氣: 4790
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 8 日  星期六   晴天


three days 分類: 未分類

琴日為左see某人出show放左2個青訓隊ge air..

不過都跳得ok的,跟住等左超耐先返到去..

雨中打波都不錯,發現我下雨好似5識打波咁..,球球都不進...

叉婆係度蝦我地...

 

今日7點幾就要北上打波,都未訓夠

不過d人都5係好勁,so都應付得到..

自己d技術就..........淨係殺得兩板係5夠,考完試真係要練一下..

到時我有技術就不得了..

個比賽場地"凍"到,俾d汗佔據了..

 

聽日又聯賽,7點起跑

都係戈句,盡力就好!!!!!!

都5知我勁敵跑5跑????

佢5知洗5洗考大學d入學試...

有冇都係咁跑...加油!!!!!






訪客留言 (返回 fw92123 的日誌)


kaiin 於 2010-05-09 11:17 AM 發表:
嘖! 叉婆=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁係..
Posted at 2010-05-09 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carol2842516 於 2010-05-09 12:13 AM 發表:
=3=...咁某人都最後一次出嘛..將就下拉..呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真大牌..
Posted at 2010-05-09 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



XIcEX 於 2010-05-08 10:31 PM 發表:
唷 洛雨打波小心d~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

已經好小心
Posted at 2010-05-09 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]