今日2:30,超驚,嚇到我,心都就黎跳左出黎..
補考3英,雖然係辛苦d,但係都好開心..
終於可以台起頭,對得起自己..
不會再一次遭受閒言閒語
成績差ge運動員總會被不爽..
你地係度玩戈陣時我地係邊???
你地朝早係被窩暖緊我地係邊???
你地係度放學返屋企我地係邊???
乜係度訓練!!!!!!!!!!!
這個環境就係有利價值就留低,冇就要走..
我冇講運動員係大曬..
只希望你地可以從多方面諗下,5好一味淨係識得鬧我地運動員..
練習5似得好似你地咁玩,係有汗水and so辛苦