F.w
沒有半點努力,就沒有收獲;但有了努力,也未必有收獲
fw92123
暱稱: F.w.
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
半年
又一個月la
要返去了,我的夢近了?
i will be back~
哈哈哈哈~
文章分類
全部 (122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 122
留言總數: 545
今日人氣: 6
累積人氣: 4785
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


2010-06-17 分類: 未分類

前日補完考,英文同簿記都OK...

不過GRAMMAR就.........

聽天猶命吧~~~~~~~

 

終於遇到伯樂,但係..........我都5知點好...唉..

我覺得我對羽毛波ge執著多左..

不想放下??????????????

放下籃球青訓???????????

日子一日一日逼近,我ge心就越黎越煎熬..

就快到了選擇ge日子...

I don't kown what is my best answer....

 






訪客留言 (返回 fw92123 的日誌)


Emily310 於 2010-06-18 10:40 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carol2842516 於 2010-06-17 12:31 PM 發表:
籃球先岩岩起步..羽毛球就己經咁耐拉..選你所想..做你所喜歡的..HE
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



whyhave 於 2010-06-17 08:31 AM 發表:
2樣都唔理米唔洗煩 hahahahaha!!!!~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

nononononono!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted at 2010-06-17 10:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zyx1013525 於 2010-06-17 01:42 AM 發表:
在兩者選一個自己喜歡的 真的是滿難的
選了就不要後悔吧 呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係好難- -
Posted at 2010-06-17 10:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]