F.w
沒有半點努力,就沒有收獲;但有了努力,也未必有收獲
fw92123
暱稱: F.w.
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
半年
又一個月la
要返去了,我的夢近了?
i will be back~
哈哈哈哈~
文章分類
全部 (122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 122
留言總數: 545
今日人氣: 17
累積人氣: 4834
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 22 日  星期四   晴天


很忙 分類: 未分類

岩岩好返,d練習就馬上返返曬黎

不得了,日日係咁練,但係好似快了一點..

我體能都未恢復好,就練得咁劇烈..

不過都岩ge,畢竟都就黎macau open

再5練真係被人丙,之前5小心"咬柴"都就黎被ko,個個都話仲咩打籃球..

5打籃球乜冇事,但係我接受5到我5打籃球羅..

e+都已經咁辛苦,9月點算,真係要作出取捨..

諗起自己仲有一年就脫離kp,尼個可能就係我ge動力掛..

尼5年我都同你攞過5少,希望最後一年5好逼得我咁緊..

不過當下都係去溫英文,又測..






訪客留言 (返回 fw92123 的日誌)


smileday_ 於 2010-07-24 04:44 PM 發表:
晴晴你一定要加油 !
打低公開賽戈d人la... 哈哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XIcEX 於 2010-07-23 11:32 PM 發表:
:D 讀書la~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CHACHA0613 於 2010-07-22 11:22 PM 發表:
係lor :$ 將你對我ge 愛分少少比學習吧,hehe~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



justink 於 2010-07-22 11:21 PM 發表:
係我接受5到我5打籃球羅........好正:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



靚靚甜甜:$ 於 2010-07-22 11:13 PM 發表:
我都要取捨,, 你都要..
加油!!!!!!!:@ 晴晴加油:$~
1齊升班... 幾冇心機讀書都仲系要讀丫~
要好似你中2 KOBE 咁.. 將中2kobe 戈d分小小比讀書XD
捱左咁多年... !!!!!!
得番1年要比以前更加努力...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kkkwa 於 2010-07-22 11:07 PM 發表:
諗起自己仲有一年就脫離kp,尼個可能就係你ge動力
雖然吾捨得你,但係我都要捨愛放你走~~haha
加油呀!!!!!!!你係有實力的`!@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]