岩岩好返,d練習就馬上返返曬黎
不得了,日日係咁練,但係好似快了一點..
我體能都未恢復好,就練得咁劇烈..
不過都岩ge,畢竟都就黎macau open
再5練真係被人丙,之前5小心"咬柴"都就黎被ko,個個都話仲咩打籃球..
5打籃球乜冇事,但係我接受5到我5打籃球羅..
e+都已經咁辛苦,9月點算,真係要作出取捨..
諗起自己仲有一年就脫離kp,尼個可能就係我ge動力掛..
尼5年我都同你攞過5少,希望最後一年5好逼得我咁緊..
不過當下都係去溫英文,又測..