今日打左場混雙and單打..
混雙,我5係打混雙ge料,d技術,唉..
單打,d風,吹到,e+打籃球咩,咁q大風,打毛毛..
最終都嬲左,一嬲d失誤就走曬出黎,so bad..
聽日仲有場雙打,加油吧!!!!!!!!