琴日打波咬柴,今日賽波都5敢郁得咁勁
我真係5鐘意同濠體打波..
係舊年ge尼個時候同佢地結下仇口..
原因係我地尼d無名小卒win左三個校隊,跟住就一直不爽我地..
我真係笑左囉,係你地輕敵囉,我地只係打緊我地最熱愛ge籃球,有咩5岩???
咁都要俾你地針對..
第二名,還可以吧!!!
有一隊波輸二場攞第4,我笑了,冇計,人地有人脈..
d裁判,大粒野都幫曬佢地,有咩好講?!
一年前對我又5見你防得咁認真,仲咩今日咁認真防我..?
驚會輸俾我地,笑了..
咬得又5係好嚴重,但係都有d痛,睇5睇doctor好呢???
|