點解有時自己女人吾可以明白事理? 明明係自己做錯 都要話自己冇錯 點解永遠因一d極小事, 就要講到我地有咩吾一樣, 又話咩我地吾好.... 永遠好似只有佢講冇人講 佢講系道理, 人地系廢話 好似只有佢識嬲, 我吾可以嬲。 我可以忍都忍啦 人每個都有條線 你過左就會令人煩..... 明吾明? 好似一樣野講過一次就夠, 吾洗每分中都要講..... 真系會令人煩....