今日係第18日
一日不見如隔三秋!!!我愈黎就愈掛住琳:)
好想可以快d返學!!!可以快d見到琳呀
我好希望13號個日我呀媽會比我出街喇!!!!上天保佑呀!!!!!!!!!!!!!!
新年快樂呀!!!!!!