金日6點起身=.=∼∼沖涼6:45出門口搵啟傑∼∼
去張記食野∼明明又話係坐7:15出去∼影都冇=.=
去到港生書院∼嘩!巧多人呀∼睇女冇咩正=.= 不過有d都幾好haha
有d氣質∼9:45先開始∼我地係禁係到講笑haha
兩粒鐘後閃得啦∼啟傑叫莊sir請食lunch∼
丫sir比多$20我地食野haha∼
去旺角啟傑買書行左陣去深水步食壽c haha等勁內=.=
到啦!入去食左陣之後有女坐係我地後面∼∼∼
之後見到d女仔嘩!d壽c有豬扒味哈哈(唔明就自己諗下啦)haha^^^
跟住後面果班女仔玩包剪x∼輸左要係我地果面羅碟壽c =..=
之後諗住去銅鑼灣∼∼佢地話好累返長洲=.=
之後啟傑話見到個索女=.= 之後又見到個∼
我做左d野=.=(唔清楚tim)我地坐豪華∼
有緣就會係豪華位到見返=.=(當然見唔到啦) |