第一日番學∼∼∼∼一番到即比miss莫插∼∼
d功課抄得就抄,抄唔到就作啦∼∼∼
lunch又插叫放左學去a206∼∼∼
放學搵miss話我過左個聖誕假高左/3\(唔覺)
搵完走人∼∼返屋企打機
金日又係屋企打機~~(近期日記都係e句開頭加啦)
食完飯∼∼∼同丫媽丫爸打雀3丁友∼
yeah∼係禁win錢啦∼∼
打打下舅父又搵丫媽傾∼∼傾左陣冇傾再打雀∼
打完雀∼∼∼突然有種黯然既feel∼∼
自己又係到諗野∼∼點解我可以同郭等唔講野加呢∼∼
再諗∼果晚既(厄)手唔通係<門前三擊掌,相見如同陌路人>(好似有句禁既野)
唉∼∼都唔知點禁∼訓啦∼