金日都諗住冇咩想打係到啦
呵呵估唔到一食完飯
出去打波之後就....^^
食完飯同星星去搵阿沖,阿等,傻b佢地去北帝打波
一去到見到阿等媽子佢地啦
打完波就呵呵^^
去食糖水囉
完食阿沖請阿Lavender同阿黎美yan食糖水囉
呵呵我地勁.......^^
跟住阿Lavender比返錢阿沖同佢講話(夠啦唔好玩啦)
[我feel佢禁同阿沖講好似係佢玩人囉]
跟住返歸-3-
昨晚又係去左北帝睇阿柱打足球
睇到係勁=.=
見到阿等打波同f2f3d人(有d識)^^
又見到d old 同學
同佢地一齊4on4
打到禁上下落雨
走開左又停雨=3=
又去返球場再打過^^
再落雨再返歸/.\