今日,一反到學校就比人玩。因為佢地唔知點解知道我有野比佢(唔講得佢係邊個),所以我D F叫我快D比野人地,但我無比到。 到左上堂既時候覺得好想訓教(係到發夢)。第二個小息我就叫左呀ken幫我比佢,我就唔知佢有冇收到。到左放學,唔知點解比呀sir捉左去問野.......問左問右都唔知呀sir要問咩.......呀sir問左好耐先比我反屋企。