| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
| 溫書".. |
分類: 未分類 |
今日"呢"
溫左成個上就既書"..乖嗎?
晏就呢?都溫左幾粒鐘"..
4點幾"悶左勁耐"....
6點半到就玩電腦啦"..
多謝"施穎"
多謝喬喬"....
跟住就同喬傾電話啦"....
大家姐"生日快樂"
|
2007 年 1 月 5 日 星期五  |
2007-01-05  |
分類: 未分類 |
今日""唉唉唉".
癡線"又比MISS TANG罰"...
冇啦啦要抄7次英默比你"...
但係呢"..第2個小息"
見到我最掛住"既施穎BABE"
但係"..放學就".....
勁吾開心"..
未試過3日抄廿幾次"..
跟住吾鐘意陳曉悅佢"
冇啦啦又係到串我"...
鬧交"..比陳曉悅整到喊"..
好激動"..嘈到比老師趕走"...
跟住成班去左天瑞"..仲係UNHAPI"..
跟住去到公園"同素素"
好靜咁座係到"..傾計"
我地兩個都UNHAPI"..
6點幾"送喬BABY"番屋企"..
跟住自己一個行番天瑞"...
施穎"對吾住"..
再一次令你失望"..
十萬個對吾住"
|
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
| 2007-01-04 |
分類: 未分類 |
今日"..勁吾据MISS TANG"..
KAI的"..冇帶手冊"比你罰"
罰抄成本書"....5課'
冇簽默書"你記左仲要罰"
罰抄5次默書"..10次""...
搞到我個個小息都係到抄"
勁鬧我"吾好乜野"
都搵我牙媽黎達我"
今日個陳曉悅吾知乜事"
勁係到講吳尊"煩到嘔"
今日都仍然見吾到施穎"><"
|
2007 年 1 月 1 日 星期一  |
| 新既一年" |
分類: 未分類 |
新既一年"...
用新既日記"
但"係"
舊既日記"..
當我吾開心既時候"
我依然會打''...
希望你地會幫我留言啦""
今日好努力咁做左好多樣功課"
乖吾乖呢"
祝大家"HAPI NEW yEAR |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|