大家好呀
今日係我考完試.整完電腦之後第一日寫日記呀!!
各位觀眾係咪好開心呢?
不過今日伯最期日冇乜特別事.所以我唔寫咁多無謂野喇∼
p.s. 心已淡.想也不想再想 在我身邊發生的事又越來越多了 我呀爸阿媽話要離婚 我唔想再諗 還是懈候你時最快樂