DaTE;;
金日我去左肥婆度食飯..今次多人左..有佢個舅父同佢太婆..又食飯又食CAKE..好想死-到左11點`陳偉豪打比我..叫我睇戲..我地去左元朗睇..睇極地雪犬..好好睇..喊左..太乖喇佢地..超聽話..MOMO好似佢地就好喇>333<"
刊登時間︰2006-03-22 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]