| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 4 日 星期日  | |
|
唉,, |
|
本來,,我今日就唔打麻將既,,,
點知狂俾人叫我幫人頂住先,,
禁就打啦,,
點知,,,竟然旺到爆,,狂食糊,,(歷史性時刻,,,未試過嫁)
我幫手又係我老豆俾錢我打,,
點知我冇輸到,,反而有錢賺(無本生利),,,哈哈,,
有幾廿蚊呀,,,
本身都幾開心既,,但係又有人誤會我同baby啦,,,
唔好要我講禁多次啦,,,,,
baby唔係我條女,,我亦都冇鐘意佢呀,,
我地只會係fd,,,我地之間唔會有果d野,,,
最後一次,,,,真係最後一次,,講埋呢次唔講啦,,,,
好煩呀,,,,
|
|
刊登時間︰2006-06-04 01:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 6 月 3 日 星期六  | |
|
無奈,,, |
|
今日我屋企迫左好多人呀,,,
成日玩電腦,,,佢地就係度打麻將,,
----------------------
今朝無lala發夢,,夢見baby,,
見到佢無lala打俾我,,搞到我成個醒左,,
|
|
刊登時間︰2006-06-03 09:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 6 月 2 日 星期五  | |
|
好累呀,,,,, |
|
今日好鬼死累呀,,,,
上中史,,本身好想聽,,,不過上左半堂,,
就死左,,,訓死,,,,,,hehe!!!!
上電腦,,,好小人,,,好多上旅遊d人都出左去,,,,,
去左參觀酒店d唔知咩,,,,
好想去,,因為唔洗上堂呀,,,,,好後悔冇修旅遊,,,唉,,,
-----------------------------------------------------
今日唔知做咩,,成個人都好累,,,唔想出聲,,,
-------------------------------------------
如果你約左你個fd去街,,,,但係佢遲遲都未到,,,
你會點做呢???
1 係禁等係禁等,,,,等到佢出現為止.....
2 等多十分鐘,,,唔到先走,,,
3 唔等,,,嬲爆爆禁走左去,,,
-----------------------------------------
答案,,,,,,,,
1 對於感情你係一個好執著,,,,執著得有d過份,,,
2 對於感情你會係一個由疑不決既人,,,,,,做唔到任何決定,,,,拖泥帶水,,,,
3 對於感情你會係好決絕既,,,,又好主觀,,,,係禁就係禁嫁啦,,,,好小聽人講野,,,
---------------------------------------------------------------------------------------
而我呢???
我簡左,,,,,,,,簡左1 ,,,,,
我覺得都幾啱,,,,,um,,,,,,hehe,,,
-------------------------------------------
傻佬,,,,,,傻佬,,,,,,,,傻佬,,,,,傻佬,,,,,,,傻佬,,,,,,,傻佬
-----------------------------------------------------
鄧卓文都唔知想點嫁,,,又有d鐘意人
又唔禁表示,,,唉,,,,
又想約人,,又唔禁,,,,
---------------------------------------
|
|
刊登時間︰2006-06-02 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 6 月 1 日 星期四  | |
|
好一個下雨天..... |
|
早上一場雨,,,,,
落得非常好,,
好耐冇淋雨呀,,,淋雨可以令我清醒d
可以令我諗清楚我夠竟我可以點做,,,,,,
好亂呀,,
我唔知我可以點做,,
冷靜,,,,,,冷靜,,,,冷靜,,,,,冷靜,,,,
想清楚,,,,鄧卓慧你唔可以禁唔清唔楚嫁啦,,,
你要大個啦,,,
你唔可以再靠人啦,,,唔會再有人俾你依賴,,,,
你亦都唔可以再去依賴人,,,,,
你要學識獨立呀,,,
p.s 我絕不能失去你,,,,不管你在哪裡,,,我一定會找到你,,,
p.s 珍惜現在,,,如不懂,,最後只會後悔,,,,,就如我,,,
p.s 如果時光可以倒留,,我希望可以回到認識你之時,,
p.s 你給我的諾言已經瓦解
p.s 哭了,,,才發現自己真的受傷了,,,,,
p.s 曾經我們有過無數話題,,,,愛到最後,,,,我們對愛竟會無能為力
p.s 記住屬於你的一點一滴,,,你已經離我而去,,,愛沒有繼續...原來我根本不是你的唯一
|
|
刊登時間︰2006-06-01 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 31 日 星期三  | |
|
,,,,,,,, |
|
哭了 才發現自己真的受傷了
你曾對我說你永遠是我的。
為了愛情我把自己的幸福都忘了
你快樂 我就快樂
也許,是我們彼此都太年輕了
總是特別容易沉溺在愛情裡
每當我再次看到身邊美麗的花火,
你已離開我 我還是想對你說:
baby I love u so much, 你走了我的心在淌血
baby u hurt me so bad,想要你回到我的世界
baby I love u so much, 你給我的諾言已經瓦解
baby u hurt me so bad
只要我們都愛著無論多苦都值得 說好的你怎麼忘記了
|
|
刊登時間︰2006-05-31 09:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 35 | »
|