今日1218食埋lunch返到學校準備,又係好遲lo~
Panda 帶我地 Pray 完之後,
就由我同9個fd放花炮,開始Opening Ritual ~
Ritual後再開始做野,
我冇得睇攤位,
就編左我去派飛==
企左成日->係到hEa~
到左1845,
就放Dinner,
去左m記買餐,
係學校後門食野,
食完就急急腳飛返去前門,
欣賞舞臺劇,
睇MR. KUNG演出,
好好睇~
Amy 狂係到笑,
之後比我地玩,
笑佢細粒~
笑笑下劇終喇,
之後幫工作人員搬椅搬到手軟,
仲吾見左支螺絲批 tim !
今年平安夜比上年暖好多,
上年一路睇舞臺劇一路凍到震~
天氣真係......
信主一週年 la~~
2240返到家,
對住部電腦好tired
mum煮左個出錢一丁比我食
好warm 呀 ! ! ! !
|