依2日 Prefect Training Camp ,,
有開心事,,
有吾開心事,,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1st Day :
1個人無無聊聊1100買M記返學校食,,
都吾講太多,,
跟住又坐旅遊巴,,又坐船,,
之後約1400到黃宜洲既YMCA的CampSite,,
大家歸向大自然,,
一野飛左去大門,,
有條友用mic話我地行錯路,,
但望暈晒又吾見有人,,
勁科幻..
D Officer up 完D好Formal既野之後就玩第一個Game,,
好變態,
玩拋人仔,,(如果矇埋隻眼既就更好..kaka)
之後玩果個仲刺激,,
玩到我D Goup Member 腳步浮浮(暈-_-)
Dinner 後,
玩Treasure Hunt ,,
Bay Bay D 故事又"恐怖"又有意思~
之後雖然我地loss左,,
但9個人平安,冇走失,,已經好開心ga la,,
(Danger : 原來森林範圍好好玩的~)
Night 個 Reflection,,
D Group Member 講左好多Experiences,
由小學風紀講到中學Prefect..
十分之感動la,,
Bay Bay不要哭la,
過去令你傷心的事,
不要再提la,,堅強D la ^_^
Sleeping :
我地房D人正一夜精,,
班女仔成日玩我支10mW 532nm Green Laser Pointer,
佢地話咩有條線(Laser Light Beam)係中間,,好得意wo~~
(我0438睡,0600起身睇日出...)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2nd Day :
(續上)
0600起身睇日出,
係凍的(碼頭),,
但也沒有那"從心中發出的寒氣",,
之後0800 Breakfast,
0900又有 Game,
仲恐怖過琴日既Games,,
直頭要除鞋除襪,搞到成身lau禁教咁..
係咁就1200,Lunch la ,,
Lunch 就大獲,,
Raymond同呀哥爆我大獲,
果個人仲要坐正我前面,,
2個人爆晒我D野出黎,,坐係前面果個人好尷尬加嘛~
回程 :
成班人坐船坐正係個擋風玻璃(船頭)到,,
逆風而行,,都咪話吾凍,,
D 手指直程係凍到毫無感覺,,
您凍又吾著多件3,,
淨係得條泠裙,因住凍親ar~
咁最後,,ar 神童仲唱埋歌(有相為證,,有圖為鑑,,)
現在家中,,十分累..
正義聯盟___* haha

Bay Bay,,Sorry呀,今日D野令你咁尷尬,
吾好嬲我la ^_^
|