今日0530起左身
聽RTHK,聽到偶然遇上的驚喜,,好正
之後0645係西鐵站等敏敏,
點知見到雞榮同周健進-,-
之後0730到左一粥麵-,-
之後返去換u,,
係rm304坐到凍!
check u, d 制服差過上次,唉/_\
之後warm up操左幾轉,好hea
我係No.2 Squad,,第3個考 T^T
勁淆底!
之後到左我,,1min preparation,,
原來只係1個Left Wheel Forward就ko左,,
係之前諗得太複雜姐@@"
對住個color係到嗌;No.2 Squad ready for Foot Drill Examination Sir!
勁kai,,又要Salute-,-
之後吾使分半鍾,,就泊到位喇xDDDD"
跟住睇住其他未考既,,
有D都吾得..真係吾抵....
之後降旗,,
又係我同敏敏做Color Party,,做上癮喇我地!
見到班CIP又passing out,,姐係話又有班囝囡落黎Delta 2-,-
之後lunch之後就教執u
好眼訓,,
最尾ah sir送左3條磨光布比我地-,-
話我偷步!!吾比罐鞋油我-,-
唉,,操得好又點丫/_\制服分都扣晒啦T^T
之後同敏敏返黎,,
食埋m記先返去加操!
操到8點,攰.
多謝C21/2010既教練!!!
多謝我既隊友!!!
多謝尤碩培!!!
|