QUOTE:
|
| 訪客留言 (返回 gameone1992 的日誌) |
|
|
司徒 於 2007-07-05 12:01 AM 發表:
hihi"
cm" |
|
|
啊怡 於 2007-06-22 06:27 PM 發表:
HIHI狼狗! 記唔記得我係邊個啊? 睇你多數都唔記得架LA= = 諗下LA..仲有邊個叫啊怡... 你個BLOG幾靚啊^^ 好LA.. 下次再黎過! BYE* |
|
|
kai子麟 於 2007-06-20 09:08 AM 發表:
狼狗~你都幾無聊下bo~學人打bo~但係你右冇野打= =''搞錯~打咁小-.-''下次打多D啦-.-
|