我翻佐落肇庆半嗰月..前几日都呒咩事噶,但搬佐去阿度果边之后就晚晚都肚痛.真系惨噶啧...翻佐黎就咩事都呒嘞..真5知系咪水土问题.今日1号..老公系3号生日,但我3号可能要落惠阳嘞..就话提前到今日.今晚终于有理由可以出去食嘞.唉..不然又要喺佢屋同屋企人一齐食..我怕佢阿爸...!呵呵`~