琴日下午.我睇佢Q.佢发现佐.我话我呒睇到入边.佢点都呒信.跟住发我脾气.走佐出去.佢有好大声噶闹我.好凶.我傻佐.
跟住我又出佐去.但我今次呒喊.可能已经喊到呒眼泪.又或者已经心淡.之后就呒所谓嘞.
我去佐睇电影.连睇2场.跟住就去绝世.2点几先走.阿欣有比电话佢.叫佢黎..佢呒肯.最后我去丁丁度.....
今朝.我同佢讲佐好耐.佢终于肯黎接我嘞....因为尼几日倾有太多毫升.所以我今朝有叫佢比.佢拒绝...仲要系好绝..呵呵~~.我念起前几日.佢侮辱我.佢点可以做到迦?.我本就呒信佢会咁对我.今日我更加肯定佢呒系咁噶人.呵呵~..心有D开心..尼几年呒同错人..呒睇错人..
我依家呒敢睇电视.我惊.入边太多情爱噶野嘞.我睇到嗰心好呒舒服.琴晚睇电影.翡翠明珠.睇到我嗰心.隐隐痛.好在之后睇敢死队.缓解佐之前噶呒舒服...
我依家念.有咩可以麻醉我呒念呢?我仲有咩娱乐呢?琴晚咁饮法.再一次证明酒精真系呒可以麻醉我.以前呒系迦..饮佐酒系可以训得好安心.可能系因为佢系身边挂...突然好想打麻将..可能咁我先呒会念.但缺少佐佢喺隔离.会呒会不断神游呢?
|