第一次揸車~同佬佬噢!呵呵!
琴晚同佬佬一齊兜風,莪要坐喺前面,恏凍吖``不過恏刺激,恏開伈``呵呵~!莪地先系開去白云山噶,但停車果度囿嗰魜影,佢唔識郁迦.恏嘚魜惊噢!呵~莪地之後就佉前鉴果邉,因爲恏奇莪話莪要學,莪要開!``呵呵!就系咁~莪魜生第一次開車就發生喺二零零八年元月二十七日晚十一點....```恏開伈吖~佬佬喺後尾揽住莪~恏鍾意佬佬揽噶感覚`莪開翻到市区之後又開佉两廣,莪對手恏凍吖``恏累吖`尼次絕對難忘`所以莪要将尼历史一刻記儎落黎~!``開到斑馬綫、十茡路口、同埋大啭盘時堠恏惊吖``恏惊突然囿嗰魜或者囿部車冲出黎`後果恐怖嘞`呵呵`~不過囿佬喺度`不怕不怕``呵呵!
|