To my husband
前日系2月14日,西方情人节!!虽然我哋呒去到D比较特别有纪念价值噶地方``但我讲佐句好重要噶话~系对我地感情噶肯定~!......"老公,eat this chocolate"呵呵`~
之前你经常叫我老婆,我都好想叫你番你一声老公迦~但我又觉得我哋噶感情仲未去到果嗰地步``但经过尼一嗰月噶相处`我觉得可以啦``......呵呵~~囍!
你话过你好希望可以同我过一嗰好一意义噶情人节`呵`今次算嘞挂!囍~(好在呒去到打雀仔``囍!我应承你我会小打迦啦!没次都会先经你同意~囍~)
|