| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| 遣 書 啊*>口< |
|
TO*KA LAM*
你對我真係講好多大話啊*呃人好好玩咩*呃上引啊你*成日都係O甘*
5記得5記得*你成日都5記得*O甘你記5記得我地咩關係啊*
我真係好想好似戚媚o甘講*[渣正牌*]你琴日o甘對我*係咩意思*
真係好辛苦*聽日我就走啦*可能3,4號先會返黎*你後日就走啦*
都唔知要等幾耐*好唔開心*好痛囉*唔想日日都喊*真係好辛苦*
點解會O甘*打一個電話要好耐時間咩*點解你成日都唔記得*
如果琴日唔係唔比你拖*...E+....*
I WILL MISS YOU VERY MUCH*[點解會中意你,好想你睇到呢段野*]
TO*KA YAN*
係度寫好似寫遣書O甘-3-*我返黎個陣我會去你到訓嫁*>口<*
玩通頂幾日都好啊*我返左去*我會打比你嫁..>0<*
TO*YEE LAM*
做咩呢排你打比我*我又唔知*打比你*又打唔通*玩咩*
今日LAM打黎*等佢黎到都成2點幾啦*
之後同佢落左去啦*BUY底褲-口-****
去左美樂*又比LAN講中*真係見到燒賣佢地..>3<*
佢同我SAY HI*我係o甘笑添-3-*LAM見到姚B唔知點O甘*
去BUY野*見到個EE*下死*即刻走啦*LAM幫我拎返D野*
之後HEA左陣*係美樂周圍走*係O甘見到燒賣佢地*
同佢坐左陣*之後去商場啦*又見到佢地*本身1齊去湖景*
但係同LAM猜程尋*我錯左*SO唔去啦*[其實好想去嫁-口-]
但係LAM見到姚B好冇奈*之後周街HEA*之後上左我HOME*
去左後樓梯HEA左陣*又返返HOME*之後媽咪睇E生*SO*
LAM都走啦*之後陪媽咪睇E生*等左成粒中*先有得睇*
睇完返HOME*家霖打黎*E+等陣佢*


|
|
刊登時間︰2006-01-28 11:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 182 | »
|