gap2chan
暱稱: *..`LO0K2''.,*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搬屋啦*
2006-08-06
身份証*
返左黎HK*
蠻牛*
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 8
今日人氣: 12
累積人氣: 5743
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 11 日  星期五 晴天
6連會

補寫6運會,,好早,,6點幾咖哩就打黎啦,,so,,6點半出門口啦,,
係車到,,佢同我講原來羅敏都會係個度,,=3=,,去到天水,,星星都係度,,
同咖哩去食美心,,之後行去運動場,,1入去就比人記名啦,,我地冇著蕉褲,,
之後珊都黎啦,,1入度去係o甘問人借3,,Ok晒啦,,冇乜野做,,冇跑過,,
食飯個陣,,見到張sir個老婆,,好後生啊,,>3<不過好似高佢o甘o既,,
去左``仙跡岩度食啦,,食完就走,,返到去都冇野做,,唉,,d仆街囉,,
係你個fd行過黎整我炸,,關我咩事啊,,煩咪行開囉,,都痴線o既,,
仲特登行埋黎比你個fd踫到你,,之後話我煩,,唉,,d人真係丫,,
之後塋超興囉,,叫埋我同咖哩傾野,,比人屈晒,,哈,,不過就走,,放後,,
牛什超9囉,,不過都唔舊某某人西啊,,
_____________________________________________________
之後比子健昆9了,,@@去到了才說,,我同咖哩飛的去西鐵,,
之後搭西回屯門,,誰料見到兒,,1齊返,,搭506,,
係o甘同我地媽咪講大話,,>3<之後係龍門落,,見到奶榮,,
原來我1直都有佢電話嫁,,=3=''之後同咖哩行去安定,,
____________________________________________________
1去到,,就食朱古力,,之後同Nick仔追,,=3=係快啵,,好快走啦佢,,
得返我地5個,.o甘我地玩啦,,>3<當我地猜拳的時侯,,突然,,
有2隻龜用龜速的步伐向著我們,,龜龜問個d煙頭係咪我地@@,,
唔是啵,,!!!龜公``d包裝紙呢,,哈哈,,部份啦,,佢要我地汁返啊,,@@,,
汁汁汁x33我睇唔到個垃圾桶,,珍``蘇啟邦個袋係垃圾桶,,
之後佢好似發脾4搶晒d垃圾丫``@@之後我坐返係度,,
龜公叫我地5好食o甘多朱古力,,他說會胖的,,又說叫我地食多d飯喎,,
我話``食朱古力係個肚腩肥,,食飯會成個身肥嫁,,你冇聽書嫁咩,,=3=''
佢地叫我唔好再講啵,,5好忍佢地笑,,o甘係啊馬,,點知佢仲講``做運動喎,,
但係``做運動隻腳會粗嫁馬,,講堅佢又唔信,,好心提埋佢,,叫佢d老婆女友,,
5好做運動,,好啦..我唔出聲啦,,=3=''他們說5阻我地二同他們說8*
之後我地圍每,,WIN左打下家1下,,羅敏係我上家係o甘比佢車,,連8丫,,
之後吊位,,羅敏係我下家,,比我打o既,,Pk邦係我上家,,係打我o既,,點知,,
我都冇乜WIN囉,,WIN左打左幾下炸,,唔舊大力囉,,佢打我o甘9大力,,!!
pK邦次次打人都唔大力,,有次好大力,,原來個個係羅敏囉,,
總之我今次就輸啦,,妖,,最初大力d啦,,又唔見佢打其他人o甘大力,,=3=''
____________________________________________________
之後9男女都黎啦,,訓左陣,,比人嘈醒,,去完廁所就走啦,,
我地1齊搭44我去咖哩HomE,,上到去真係飲``雪利水丫,,@@
冇卓啊,,咖哩送我走啦,,搭59M走,,屯馬落,,見到姚b囉,,
之後見到9男添,,過左去,,1齊啦,,周圍行,,之後去左煙通囉,,點Q知,,
見到燒賣喎,,冇晒mood囉,,他同姚b講左d野,,之後阿榮又同姚b講野,,
姚b就同我地講,,此地不宜9留,,之後1齊去4樓平台,,去到又係玩猜拳囉,,
打打打x33,,見爸爸用手提打黎,,就走啦,,返到屋企當然比人鬧啦,,

                              

 

刊登時間︰2005-11-12 05:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]