gap2chan
暱稱: *..`LO0K2''.,*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搬屋啦*
2006-08-06
身份証*
返左黎HK*
蠻牛*
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 8
今日人氣: 18
累積人氣: 5749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 8 日  星期二 晴天
``後悔,,肥張最初對你好d啦,,!!>3< +S E X,,

訓晚我發覺我真係訓得好耐囉,,
訓到金朝,,!!都話你會叫我返學嫁啦,,
唉,,一蕉早我就喊Bad啦,,魚到爆,,!!
打左比珊,,之後,,好驚又遲啊我,,
SO自己走左啦,,返到學校比人捉我,,

____________________________________________
早會,,某某同我講,,琴日打比媽咪個個係,,
班主任,,之後老姜又捉我啦,,叫我染返,,
都唔覺,,=3='' 染乜柒姐,,珊遲到啦,,=0=''

____________________________________________
小息,,肥張,,冇啦啦上黎,,叫珊啵,,
仲有叫牛什,,陳家駒,,有野針,,
之後我又聽啦,,點知,,佢地要升去A組啊,,>3<
下,,冇啦啦,,珊同肥張講唔寫得佢,,>3<
之後我見到佢眼有淚光啊,,@,@''
唔開心囉,,有4個人,,仲有阿旺都升上去,,
話成績好啵,,之後佢入晒d人入黎同我地講,,
佢話佢要走左教隔離班,,超唔想囉,,>3<
有2個阿Sir教我地,,!!好唔想肥張走啊,,
好``後悔啊,,當初唔o甘對你啦,,>3<''
我好中2你教我英文啊,,!!好想喊啊,,>3<''
你同我地講個陣,,我好激動啊,,=0=''
不過你聽日就唔教我啦,,!!!!唔開心啊,,>3<''

___________________________________________
之後唔記得啦,,冇心情,,中史,,又唔合格|u,,
白痴的,,丘Sir,,叫左我o甘多次,,
o甘我就唔訓啦,,點知佢冇啦啦唔出聲,,
1出聲就話啦,,傻傻地!!
``叫左你o甘多次,,你仲me埋隻眼,,
白痴的,,我只係望向下面,,都冇me埋,,
so,,同佢駁左1句,,但係太細聲啦,,唉,,

___________________________________________
通識個陣,,去到最尾,,陳啟發果然係鬧囉,,
佢都傻o既,,=3=''聽日又要搵佢,,

___________________________________________
放左,,冇去留堂,,又唔知要留返幾多次啦,,
之後同珊同咖哩去左市中心,,
行左陣,,係o甘打比阿寶,,都唔聽,,!!!
之後同咖哩搭41,,1返到HomE,,
即刻打比寶啦,,又要等,,媽咪就返啦,,!!
終於出得,,!!係個度等,,搞點完,,
同佢去7仔買野食,,係o甘叫佢走,,XDDD
sor,,返到HomE,,媽咪冇問過我啵,,!!

___________________________________________
e+同1個1是提起nanao既女仔,,傾緊計,,
好好笑,,多左個秘密,,唔好琳起佢,,>33<

SeX,,
我真係唔想同你解釋任何野啦,,
你自己話我以前呃你啊馬,,
我唔同你講咩啦,,我係度打啊,,
____________________________________________
我以前真係好好好中2你嫁,,我係講真嫁,,
你信又好唔信都好,,我係真嫁囉,,
同你講分手,,唔係你o既錯,,
完全都係我1個人o既錯,,味同你散,,
我就同左個個人一齊,,!!好對唔住囉,,!!
有2個原因,,第1,,我發覺我係好驚你嫁,,
你每講1句野我都好驚,,我都唔知點解,,
同埋我覺得你好自大啊,,第2,,我唔中2,,
就係o甘簡單,,
同你1齊好辛苦,,算啦,,唔好成日諗啦,,
我唔想再提你,,我好難得先解封左你,,
唔好搞到最後連fd都冇得做啦,,

                              

 

刊登時間︰2005-11-08 08:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]