| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| FREE大左* |
|
琴日一早起身MAKE野*去左良景搵老母先*
HEA左好耐..等埋爛桐黎..佢地就送我搭車啦*
出到去等左一陣..牙豐黎LU*>3<
上到佢HOME啦*諗住我煮野食比佢食..可惜..*
真係諗住囉..結果都係佢煮返*>口<SOR*
食左D就唔想食啦*係O甘電腦*HEA左陣*
就搭車出去又一啦*去到爆多人=3=''
想睇戲都冇計啦*迫住就去左西9囉*
去到第一站TAKE貼紙相*第1次TAKE個陣*
真係好想死..好失敗>3<SO拋左佢算*
再TAKE過囉*今次好中意啊..>口<
去到踏冰囉*=3=''見到阿龜即刻閃..哈*
算啦..冇理由黎到唔踏嫁馬*SO就去左啦*
踏踏下..見到小矮人個炸囉*不過我都知嫁啦*
踏左陣好痛囉隻腳SO唔踏囉*閃人啦*
搭返車去屯門*返左馬頭搵博士..大頭B個D*
比你地見下囉=3=''之後出左吉島..搵左啊嘉先*
係友愛點知比我見到PUNK怪佢地成炸囉*
等左啊嘉落黎又去返吉島*佢搵丫肥個D*
我地去左華都到BUY 3*SOR啊..SOR啊..SOR啊..
之後一齊去左山景啦*HEA左陣*同啊嘉出左去傾計*
冇啦啦媽咪打黎*算囉*返HOME囉*
同牙豐講返HOME啦*送佢搭車*諗住走啦*
點知啊嘉叫我陪多佢一陣*陪囉*HEA左陣*
D人開始黎啦*好多人唷..@@*!!之後係O甘落去BUY糖水*
之後A LUN走左@@要過良景啵*去左天台*
賢仔冇啦啦講鬼囉..!!@@,,細賢同星星一早行開*
佢地又叫我坐返個到啦*之後去左楊小坑*
冇啦啦賢仔又會去拎貨囉*我同啊嘉同賢仔同埋細賢*
4個去拎啦*之後返返去偉叔黎左*>3<之後..就開始玩啦*
玩完*同啊嘉去廁所*行行下PK囉*>3<好彩佢地扶返我*
去完出黎*好快就散啦*見到D野....[好現實]嫁..=3=''
好白痴囉*講D野*得別係個句*=3=''佢地個個都冇乜野*
下到啊嘉閃開左>3<唔知係到做乜野*
賢仔佢地冇啦啦笑*唔知點解*FEEL到佢地好LUN嘈*
好想喊,,但係喊唔到囉*佢地一唔嘈*又好痛啵*>3<
好辛苦囉*我淨係知自己做D野..好LUN KIND*>3<
唔知想點*好辛苦*之後行過去龍門*個陣*就開始冇事*
不過好想嘔囉*偉叔話嘔唔出嫁啦*之後去到*
同博士個D傾左陣計*A LUN返返黎啵*>口<
不過比人急CALL..本身博士送我走*
不過佢醉醉地..就冇叫返佢啦*恐龍送我走*
出到去飛的啦..返到HOME..即刻SLEEP啦*成6點先訓到啊*
又早起身啵*D電話係O甘打黎囉*比嘉欣話我訓得晏*
其實係小見姐*/\/\一早MAKE定左野啦*出去富來同腳子*
之後我過左馬頭搭車*過左SIU LUN搵老母拎錢囉*
之後過左GREEN BOX啦*唱唱唱*!!!落去接嘉欣啦*上返黎唱*
唱唱下好想訓..訓左好耐甘囉*XDDD
之後就去吉島行左陣*見到大奶個D*>3<玩野囉*
之後HEA到賢仔黎*我就去搭車走啦*


|
|
刊登時間︰2006-05-06 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 182 | »
|