cursorshelp


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♥Lin's♥blag♥
gaplun0913
暱稱: ♥S!U S!U LIN♥
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我真的病了
睇戲真係好
去左石澳~
哈佬喂啦~
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 80
今日人氣: 0
累積人氣: 1190
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 30 日  星期四   陰晴不定


今日蘇聰裸曬彩 分類: 未分類

今日一放學就去禮堂睇drama

大班好唔好彩第一班做

但係都唔錯唔錯啦

個個化曬妝

連唔洗出場既人都化

~囧~

大班個drama第2名

總無浪費2D既人力物力

蘇聰就好野啦!!

裸左最佳男主角

KaYe都裸左最佳女主角

最佳男女都係我地呢班2de

~強啦~

WiNg wInG好笨

比我整左3次面

真係好多粉呀

仲諗住睇手球班際冠軍賽

點知4B唔打wor~

唉!

無左一場咁好睇既比賽

今日D drama好好睇

幾好笑la~

真係唔錯唔錯牙!!



2008 年 10 月 29 日  星期三   陰晴不定


好煩,應該點算 分類: 未分類

中意一個人好辛苦!好煩!我講比佢聽又怕以後都再無機會同佢傾計!!但我又好想比佢知道!我應該點算!! 
我煩就煩在係同佢講之後出現的問題,唔講心又念住,唔講咁佢就永遠都唔知!!講左最起馬有一線的機會!
又想想下,講左佢又唔知會有d咩反應,又怕會比人唱出去@@!我想找一個可信的人同佢講!!真唔知點算!!
我講定唔講好呢?講我又怕!!
我要點做!!幫幫我手!?



2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天


~悶~ 分類: 未分類

必須發表1篇文章,將所有愛的問題答出來.
寫完所有問題後,請點名10位朋友.
注意,被點名的人不能重複.
未滿10人者屬違規,會有報應!
拍拖中的人會分手.
單身的會1年內交不到男/女朋友.
點我既人: annie
寫出自己的名字: 陳浩lun
寫日期: 25.10.2008

-{ab0ut愛}-
1.愛的食物:飯
2.愛的音樂:無限,總之係洪卓立,周柏豪,陳柏宇就得啦
3.愛的店舖:係賣野食野飲都愛
4.愛的colour:白
5.愛的國家:英國
6.愛的工作:=0=唔好玩我
7.愛的休閒:聽歌,打波
8.愛的科目:P.E.
9.愛的甜品:薄荷朱古力 
10.愛的個性:攪下gag lor~  
11.愛的口頭蟬:哎唷!音公lor~ 
12.愛的女人:我呀媽,仲有1個唔講得
13.愛的男人:我唔係Broke Back Mountain(斷背山)
14.愛的節日:聖誕
15.愛的香水:攪笑牙?
16.愛的運動:手球
17.愛的定義:信 
18.愛我的人:唔知,有既話條由都唔會向我講
 
 

-{ab0ut是非}-
以下既問題您只可以答系/吾系,吾可以有第3個答案!
1.你係女仔? 唔係
2.你係中學生? 係
3.你係獨生子/獨生女?唔係
4.你讀書好叻? 唔係
5.你媽子係家庭主婦? 唔係
7.你媽子煮餸好好味? 係
8.你同你d fd感情好好? 係
9.你中意紫色? 唔係
10.你中意打波? 係
11.你中意傾電話? 係
12.你中意玩電腦? 係
13.你中意食雞翼? 係
14.你好中意睇電視? 係
15.你好衰? 唔係
16.你拍緊拖? 唔係
17.你好中意讀書? 唔係
18.你好大方? 係
19.中意搞gag? 係
20.中意唱歌? 係
21.你脾氣好臭? 唔係
22.你好8掛? 係
23.你好善解人意? 係
24.你好中意食野? 係
25.你中意nike多過puma? 係
26.你中意著拖鞋多過波鞋?係
27.你中意xanga多過qooza? 唔係
28.你最中意既論壇係3男? 唔係
29.你係唔係les? 唔係
30.你好帥? 唔知
31.你中意玩msn? 係
32.你成日講粗口? 係
33.你中意游水? 係
34.你支持正版? 係
35.你好有文采? 唔係
36.你有打日記既習慣? 唔係
37.你成日傾電話? 係
38,你好淫? 唔係
39.你好中意8兩金? 唔係 
40.你自戀狂? 唔係
41.你好有錢? 唔係
42.你中意打邊爐? 係
43.你成日都幫手做家務? 唔係
44.你成日比蚊咬? 係
45.你有好多個獎牌?唔係
47.你成日抄末? 係
48.你好串咀? 一半一半
49.你好珍惜每1個人? 係
50.呢個''是非50問''?  -w-

[1] 傳給 10個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,
否則,今生今世孤獨終老
中獎名單:
1.ada姐
2.魏詠儀
3.Stephanie姐
4.死魚
5.wingwing
6.蘇聰

7.kinki wai
8.蘇聰個囡

9.jaye
10.肥浤

你覺得1如何:幾好玩丫
你覺得2如何:幾好既一個班長
你覺得3如何:幾好笑
你覺得4如何:講10句野9句都有粗口
你覺得5如何:幾好人
你覺得6如何:太笨啦
你覺得7如何:very good
你覺得8如何:唔識,但睇落都幾好人
你覺得9如何:ok啦=w=(有冇人信)
你覺得10如何:肥肥地,ok丫



2008 年 10 月 27 日  星期一   陰天


~唔錯唔錯~ 分類: 未分類

今日要練波,吳sir好好人,好久唔洗我地食飯,千奇唔好呀!唔想食呀!!= ="

今日全日都係玩,真開心,我受傷,唔緊要,好玩就得啦^3^!!我要努力打好手球-w-!!!



2008 年 10 月 26 日  星期日   陰晴不定


~強呀~ 開心 分類: 未分類

1.好強,PUMA出跑車

2.白痴,1800蚊一個

3.咁大個食到幾時?

   今日去左打手球,我食波餅我會認住蘇聰

   算啦!我無咁衰!唔似得佢!我唔想到聽日,我未做完功課

    I hope唔會欠交,好啦!!我去做功課啦!聽日見