| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 10 月 30 日 星期四 陰晴不定 |
| 今日蘇聰裸曬彩 |
分類: 未分類 |
今日一放學就去禮堂睇drama
大班好唔好彩第一班做
但係都唔錯唔錯啦
個個化曬妝
連唔洗出場既人都化
~囧~
大班個drama第2名
總無浪費2D既人力物力
蘇聰就好野啦!!
裸左最佳男主角
KaYe都裸左最佳女主角
最佳男女都係我地呢班2de
~強啦~
WiNg wInG好笨
比我整左3次面
真係好多粉呀
仲諗住睇手球班際冠軍賽
點知4B唔打wor~
唉!
無左一場咁好睇既比賽
今日D drama好好睇
幾好笑la~
真係唔錯唔錯牙!!
|
| 2008 年 10 月 29 日 星期三 陰晴不定 |
| 好煩,應該點算 |
分類: 未分類 |
中意一個人好辛苦!好煩!我講比佢聽又怕以後都再無機會同佢傾計!!但我又好想比佢知道!我應該點算!!
我煩就煩在係同佢講之後出現的問題,唔講心又念住,唔講咁佢就永遠都唔知!!講左最起馬有一線的機會!
又想想下,講左佢又唔知會有d咩反應,又怕會比人唱出去@@!我想找一個可信的人同佢講!!真唔知點算!!
我講定唔講好呢?講我又怕!!
我要點做!!幫幫我手!? |
2008 年 10 月 28 日 星期二  |
| ~悶~ |
分類: 未分類 |
必須發表1篇文章,將所有愛的問題答出來.
寫完所有問題後,請點名10位朋友.
注意,被點名的人不能重複.
未滿10人者屬違規,會有報應!
拍拖中的人會分手.
單身的會1年內交不到男/女朋友.
點我既人: annie
寫出自己的名字: 陳浩lun
寫日期: 25.10.2008
-{ab0ut愛}-
1.愛的食物:飯
2.愛的音樂:無限,總之係洪卓立,周柏豪,陳柏宇就得啦
3.愛的店舖:係賣野食野飲都愛
4.愛的colour:白
5.愛的國家:英國
6.愛的工作:=0=唔好玩我
7.愛的休閒:聽歌,打波
8.愛的科目:P.E.
9.愛的甜品:薄荷朱古力
10.愛的個性:攪下gag lor~
11.愛的口頭蟬:哎唷!音公lor~
12.愛的女人:我呀媽,仲有1個唔講得
13.愛的男人:我唔係Broke Back Mountain(斷背山)
14.愛的節日:聖誕
15.愛的香水:攪笑牙?
16.愛的運動:手球
17.愛的定義:信
18.愛我的人:唔知,有既話條由都唔會向我講
-{ab0ut是非}-
以下既問題您只可以答系/吾系,吾可以有第3個答案!
1.你係女仔? 唔係
2.你係中學生? 係
3.你係獨生子/獨生女?唔係
4.你讀書好叻? 唔係
5.你媽子係家庭主婦? 唔係
7.你媽子煮餸好好味? 係
8.你同你d fd感情好好? 係
9.你中意紫色? 唔係
10.你中意打波? 係
11.你中意傾電話? 係
12.你中意玩電腦? 係
13.你中意食雞翼? 係
14.你好中意睇電視? 係
15.你好衰? 唔係
16.你拍緊拖? 唔係
17.你好中意讀書? 唔係
18.你好大方? 係
19.中意搞gag? 係
20.中意唱歌? 係
21.你脾氣好臭? 唔係
22.你好8掛? 係
23.你好善解人意? 係
24.你好中意食野? 係
25.你中意nike多過puma? 係
26.你中意著拖鞋多過波鞋?係
27.你中意xanga多過qooza? 唔係
28.你最中意既論壇係3男? 唔係
29.你係唔係les? 唔係
30.你好帥? 唔知
31.你中意玩msn? 係
32.你成日講粗口? 係
33.你中意游水? 係
34.你支持正版? 係
35.你好有文采? 唔係
36.你有打日記既習慣? 唔係
37.你成日傾電話? 係
38,你好淫? 唔係
39.你好中意8兩金? 唔係
40.你自戀狂? 唔係
41.你好有錢? 唔係
42.你中意打邊爐? 係
43.你成日都幫手做家務? 唔係
44.你成日比蚊咬? 係
45.你有好多個獎牌?唔係
47.你成日抄末? 係
48.你好串咀? 一半一半
49.你好珍惜每1個人? 係
50.呢個''是非50問''? -w-
[1] 傳給 10個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,
否則,今生今世孤獨終老
中獎名單:
1.ada姐
2.魏詠儀
3.Stephanie姐
4.死魚
5.wingwing
6.蘇聰
7.kinki wai
8.蘇聰個囡
9.jaye
10.肥浤
你覺得1如何:幾好玩丫
你覺得2如何:幾好既一個班長
你覺得3如何:幾好笑
你覺得4如何:講10句野9句都有粗口
你覺得5如何:幾好人
你覺得6如何:太笨啦
你覺得7如何:very good
你覺得8如何:唔識,但睇落都幾好人
你覺得9如何:ok啦=w=(有冇人信)
你覺得10如何:肥肥地,ok丫
|
2008 年 10 月 27 日 星期一  |
| ~唔錯唔錯~ |
分類: 未分類 |
今日要練波,吳sir好好人,好久唔洗我地食飯,千奇唔好呀!唔想食呀!!= ="
今日全日都係玩,真開心,我受傷,唔緊要,好玩就得啦^3^!!我要努力打好手球-w-!!! |
| 2008 年 10 月 26 日 星期日 陰晴不定 |
~強呀~  |
分類: 未分類 |
1.好強,PUMA出跑車
2.白痴,1800蚊一個
3.咁大個食到幾時?
今日去左打手球,我食波餅 我會認住蘇聰
算啦!我無咁衰!唔似得佢! 我唔想到聽日,我未做完功課
I hope唔會欠交,好啦!!我去做功課啦!聽日見 |
|