cursorshelp
*※奶媽;)`*
唔通我真係一文不值?
garrick98765
暱稱: 。心愛﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
楊丞琳 - 慶祝
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
病左囉-_-
心•悶-,,-﹏
心。丞琳生日﹏
心。丞琳﹏
心。朋友﹏
文章分類
全部 (30)
我o既作品 (2)
未分類 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


心。三人﹏2 分類: 未分類

呀LING:                                                                          豆腐:                     

你知我一直都好愛你。                                               你之前話就話冇當過我係水泡

但大家一講到細杰                                                       但我覺得你一直都當我係水泡       

就搞到大家都唔開心                                                   你同我一齊個陣,你話你唔會再愛細杰

我知你一直都係到為我改變                                       但係呢??最後呢??

但係我唔值得你為我改變                                           你次次同細杰散左先再同我一齊

你唔開心,我會好心痛                                                  你唔係當我係水泡係咩??

我同你分手,                                                                  你話你仲好愛我

係因為我唔係一個你值得愛O既人                            叫我比次機會你

明嗎?                                                                            我唔係唔想比次機會你

你話我見到你穿校服個樣我會唔要你                      只係怕你會再傷我

我唔會怕你係咪咩樣                                                        明嗎??                            

只要真心鍾意就得啦                                                   我之前比左2次機會你

係咪??                                                                          你有冇好好地珍惜??

                                                                                       

 



2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


心。謊言﹏ 分類: 未分類

不知道為什麼今天會想講講這個話題..
我始終覺得...謊言,,沒有善意..惡意..
只是善意的一時間可以接受..
不過..
大話始終是大話..
真相一定會令人傷心,,
而且..
比惡意謊言傷得更深..更傷..
我相信..每一個都應該對身邊的人說過大話..
一個大話..要用另一個大話來維持自己的謊言不被識破,,
一個又一個..最後又不是被人知道而憎恨自己!?
或者..世界上沒有一個誠實的人,,
要相信的人...應該只有自己,,

真的多謝你在我身邊這久..
一直在我身邊照顧我..
無論我做錯什麼你都包容我,,
但我常常都把你氣憤,,
對不起..你為我改變,,我看到的..
我愛你,,你知道嗎!?
你每每都關心著我情緒..
盡量令我開心,,令我笑..
除了你,,再沒有人會做到我..
容許我再說一次..
"對不起..你是最重要的!"



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


心。過去﹏ 分類: 未分類

當你翻我的一點一滴,,就請你有心理準備,,
我不能不承認,,在恨他之中..曾有一點點盲目的愛,,
我不想說得太多..因為每一次都你都跟他比...
我想不到他有什麼優點,,至少..我現在知道我不會再喜歡他..
而你,,每一次提及他..我都心痛,,我發現你會不其然的想起我和他,,
但都已經成為了過去..有必要再想嗎?!
就算他找我...我都可以肯定答你,,就算連你都不要我..
我都不會跟他一起..明白嗎?!我不會給機會一個人再一次傷害我,,
因為我已經清醒了,,,再不是傻傻的等,,,
但我真的很怕..你再提起他..某日會因此而令我們分開,,,

過去..
實在不想再想..太辛苦了,,難得我每一次自以為放下..
你都會再掀起我的疤痕,,就似結焦的傷口再割開,,
我不是想說些什麼...我...我不懂去講說話..
亦不懂去哄你開心,,若要比..
你比他更懂我,,,你比他更珍惜我..
你比他更專一,,,你比他更上進,,
你比他更知道要忍讓我.,,
為何偏偏要說比不上他?!
愛你與否...不是由我決定的嗎?!
相反亦然..你愛不愛我..都是由你決定...
我愈緊張一個人,,愈不懂去表達自己..
才會在你面前戰戰兢兢...不是我說謊...
而是我不知道該怎麼說給你聽..
過去...真的這麼重要嗎?!

有時候傻傻的想起與你有未來..
是你給我的希望..我不想把他變成絕望...
求求你..別與他比....好嗎?!

 



2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


心。愛情﹏ 分類: 未分類

8月31日

擁有的時候,你不懂珍惜...

失去了,才知道你對我的重要...

如果可以回到從前..

我一定會好好的愛你。

但你我都知道...

愛情這東西是可一不可再的。〞

大家要珍惜現有的愛

唔係會後悔

你地知唔知咩叫1437呢??

唔知??

我講你地知啦

1=I

4=Love 

3=You

7=Forever

係我一個朋友講我知嫁!~~

 

愛情真係可一不可再的



2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


心。無愛﹏2 分類: 未分類

8月25日

情人節冇左啦!

都唔知開心定唔開心好。

當你一個人過情人節個陣

你內心會有一種不安o既feel

唔知你地有冇呢??

有時覺得情人節好自傷矛盾

都唔知攞境定贈慶

唔慣冇人叫我打機。

唔慣冇人同我傾電話。

唔慣冇人同我講我愛你。

更唔慣就係單身。