琴日又多一個女仔比回覆我啦!不過她提出左個好好笑的問題!戰死沙場又點復活再戰呢?而家諗起都覺得好笑!都唔知點解我寫呢篇文果時諗唔到呢個問題!我真係蠢!不過佢都讚我寫得不錯,好耐都冇見過呢類文章,都算係咁啦!