好疲!好累!我條腰呎呎痛呀!今日第一日返工,幸好冇遲到,重早左半個鐘到我返工個間麵包店!今日放工後,我發覺其實我係一個好蠢的人!個d師傅教左我好多次點做點做,重捉住我隻手黎教我做,但我都係唔識做!佢地又話我手腳慢,係咁叫我快d快d!唉!唔係我唔想快,係我快唔到!我今日先第一日返工!點快呀!最大鑊就係打瀉左d油!又要做多d工夫,好彩冇比人罵!
嘩!做左成日野,個人散曬!聽日老闆會返黎,都唔知點算!希望聽日唔好打瀉野啦!