今日....唉!琴日煎班戟只係爛左一塊,諗住自己好掂啦,今日又叫我煎,我滿懷信心去煎,點知......點知今日煎左兩塊兩塊都爛!真係好鬼冇用!可能今次個師傅叫我落少左,令塊班戟薄左,所以難翻轉,又或者我隻手重未痛完,可能係因為咁掛!(唔好自我安慰啦!)
今日又辣到手啦!左右手都辣到,辣到既位置重好對稱添!一隻紅左,一隻起水泡!批芒果皮又批到手!返左四日工,有四隻手指爆左甲!超痛!返左幾日工就搞到自己遍手鱗傷!唉!我真係冇用!
果度D師傅又惡又串,又成日講粗口!我返左幾日工就已經差唔多比佢問候曬全家!係果度返工真係好大壓力!成日驚比佢地鬧!佢地鬧我我都冇出聲!真係忍無可忍!我真係唔想再頂落去!於是我就決定......
我真係覺得自己又蠢又冇用!學野,手腳又慢,重要係個師傅捉住我隻手來整都唔識!真係唔死都冇用!
|