唉~.~
呢排唔知咩事lo...
心情日日都唔好...日日都係唔開心咁過
屌...每日早上都同老母嘈交lo
又唔知乜撚野事...
一訓醒就係到嘈...屌你老母佢唔煩我都煩啦
真係好想離開呢個家
.
想溝一個人都咁難...
我只係想真心去愛一個人~.~
但係到依家...我唔知放唔放棄好啦
仲有d野...同我好熟果d fd呀...都應該知咩事嫁啦