我發覺我係廢...
靜係識靠班兄弟
唔識靠自己....我仲成日同自己講...我要靠自己
但係都係靠番班兄弟
我好多謝呢班兄弟...
陪左我好多年...又教左我好多野
我有事...佢地仲緊張過我
就咁睇都睇得出你地係好關心我
如果我冇左你地...我可能依家仲係f1到做一個傻仔
真係好多謝你地~.~