今日我又留左去打波 嘩~開頭球球唔入,,,,頂佢個嘟嘟丫 所以我就係咁做阻功.... 之後打到後段我黎左黎啦 話入就入,,,勁野呀 唉~打打下抽筋wo 痛到我就死 -0- 我諗拉傷左d雞肉∼∼∼唉
p.s: 我一定要係後日個比賽拎到第一,,,係一定要呀