今日學校搞聖誕聯歡,之後就放聖誕假,
上午返左學校,我都未試過係聖誕聯歡裡咁早就食野
估唔要係10點幾就食野,好似食早餐,
但係d野食唔係早餐,而係好似食緊午餐,
之後就要去聽左1個鐘咁耐,好冇聊,
到左12點幾就走左,我都未試過咁早離開學校,
係郭中,每次聖誕聯歡後都會係學校打波,打到7~8點先會返屋企,
依家就12點幾就走左,
不過都幾好,有有人陪我去行街,
唔洗咁早返屋企,本來諗住去睇戲,
不過想睇個d就好啱先有,所以就冇睇,
行左一陣就返屋企