今日班會活動呀 好開心呀 因為佢都會去呀
我8點中比維哥仔叫左起身 我個時好想打佢呀
我地8點幾就去左青山灣
去到一班飛仔係個到
我地就經過左佢地
霸左3-4個爐
係到等呀等
一路等一路比蚊咬
真係想打佢呀
等到2點到佢地黎左好多人呀
佢都黎左la^3^
我地玩到傻左
我地嫁班主任miss so黎左la 仲同佢呀b一起黎
之後b完bq
我地一支箭飛左去沙灘
沖左落水 但係d女仔就.......
so我地逐一擊到
我地玩到傻q曬
玩左好多野 例如:打排球,打閃避球,玩水彈
好開心呀
6點幾 我地去曬沖洗 個時做個d咩就個d人先知
之後我座kathy個呀爸車走
我想反去打波 但冇人
我問kamei去唔去打波
佢話去 但盧仔個d唔去
so冇去 但係我自己出左去練
後黎盧仔話去 可惜太遲la kamei唔去
得我同盧仔去
佢打地9點走左 我就打到10點幾 練個人技術
反到去死左係床到就訓左la
|