講反琴日
我同d fd出左尖咀
好好玩^^
8點出去葵芳食飯
9點答地鐵去尖咀
因為要去接人
所以去左尖東站
我地10到左
行雲成個尖咀
搵到個位
吹吹下水
就倒數
數完之前
唔知邊個帶頭行
行行下去左紅磡
跟住我地答反火車去尖東
再答地鐵
入地鐵個時
我張8達通入唔到.........仆佢個街
去左客務中心....排左勁來
之後都2點幾
反到荃灣..
冇車入海濱..吊
要我係荃灣地鐵站行反去
仆佢個街...禁早收車做乜!
反到去都3點幾
訓左lu~~~
今朝訓到11點半
比人叫左起身
話去拜4面佛
去之前食野....電視做緊哈爾
我呀妹一路食一路睇....
吊佢..食左45分鐘。
平時去拜4面佛
都係留下飛taxi上去
今日唔知點解老豆帶我地答巴士去荃灣地鐵站....
再轉小巴...
靠............條龍長到乜春禁
吊hi..................之後我咪話
點解唔答taxi呢
佢話我 你又唔提我
我話我都未訓醒
之後5分鐘上到去
.................................搞完一大輪野
先反得屋企
訓教~~~
|