| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 1 月 28 日 星期三  |
超有錢  |
分類: 未分類 |
今日去左個超有錢ge姑長屋企
佢住尖咀
間屋勁大
2個WC
4間房
加多個工人房..
有個雜物房
有個大廚房
個電視48串
大我6串 >3<
成屋名牌
有好多車仔.....
放係到
跟住部部300蚊
有蚊限量牌1千蚊
去佢間房...勁多隻撈
真車2部
一部ben士
一部7人車><
利士比左2風50我...姐係100
跟住去左飲茶
個有個3歲女
拎左個筆盒
入西有顏色筆之外
重有勁負10蚊同5蚊
@@
原來比佢個女拎離影個錢樣係張紙到......
fk......數數埋埋50幾蚊
飲左200幾蚊
佢拎左500蚊出離
比完之後
我老母話夾反錢
佢話200幾蚊濕濕碎.....
如果我係佢個仔
我要問佢拎錢買好多好多野
e個最想買部w910i
新牛仔褲
con屎
都冇乜lo.....
如果我出聲
唔知佢買唔買比我呢......
重有我出部w90i唔知好唔好呢
我con屎買咩色好?
比個cm比d意見我
thx ^^
|
|
|
牙樂' 於 2009-01-28 11:31 PM 發表:
CM
|
|
|
Yanny 於 2009-01-28 10:54 PM 發表:
.
|
網主回覆
唔比意見我 Posted at 2009-01-28 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm 唔好出w910i呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
網主回覆
我快過你出....^^ Posted at 2009-01-28 10:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|