威威日誌
關於我&好多好多野
garyng17
暱稱: 威威
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
世界好邪惡
壽c-0-
~.`"
TvT
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 136
今日人氣: 5
累積人氣: 1823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 28 日  星期三   晴天


超有錢 開心 分類: 未分類

今日去左個超有錢ge姑長屋企

佢住尖咀

間屋勁大

2個WC

4間房

加多個工人房..

有個雜物房

有個大廚房

個電視48串

大我6串 >3<

成屋名牌

有好多車仔.....

放係到

跟住部部300蚊

有蚊限量牌1千蚊

去佢間房...勁多隻撈

真車2部

一部ben士

一部7人車><

利士比左2風50我...姐係100

跟住去左飲茶

個有個3歲女

拎左個筆盒

入西有顏色筆之外

重有勁負10蚊同5蚊

@@

原來比佢個女拎離影個錢樣係張紙到......

fk......數數埋埋50幾蚊

飲左200幾蚊

佢拎左500蚊出離

比完之後

我老母話夾反錢

佢話200幾蚊濕濕碎.....

如果我係佢個仔

我要問佢拎錢買好多好多野

e個最想買部w910i

新牛仔褲

con屎

都冇乜lo.....

如果我出聲

唔知佢買唔買比我呢......

重有我出部w90i唔知好唔好呢

我con屎買咩色好?

比個cm比d意見我

thx ^^






訪客留言 (返回 garyng17 的日誌)


Alex0501 於 2009-01-29 08:05 PM 發表:
都唔知係點樣嘅
點俾意見呀^^
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙樂' 於 2009-01-28 11:31 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joannev3v 於 2009-01-28 11:03 PM 發表:
re;乜水關您叉事*0*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s19941028 於 2009-01-28 10:58 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yanny 於 2009-01-28 10:54 PM 發表:
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Alex0501 於 2009-01-28 10:50 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔比意見我
Posted at 2009-01-28 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bobo9411 於 2009-01-28 10:44 PM 發表:
cm
唔好出w910i呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我快過你出....^^
Posted at 2009-01-28 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]