琴晚真係痛苦. 同大佬癲左成晚... 去到五點左右先訓><.. 今朝大佬好早就起左身啦... 因為佢約左屯門元綠d人去打波.. 我緊係唔去啦.. 都唔係禁岩我玩..
到左點幾左右, 我先就身.. 之後就同大佬落左去食野.. 哈哈.. 其實係佢陪我食.. 我地落左去樓下果間兩合食野.. 食食食食完之後, 我同大佬去左拎錢交租, 之後我地落行落路lo... 我去左良景接阿萍, 同佢坐車出去旺角.. 到左之後, 我地行左去朗豪坊行街街.. 行左好耐呀... 我地行到最上果層, 比我見到洛文.. 佢件3真係好搞野..
行完朗豪坊之後, 我地行左去潮流特區... 行行行... 都係得果行字.. 行克之後, 再去左新世紀度食野.. 之後走人lu..
|