今日我好早就起左身啦.. 今日約左二佬去睇戲. 十一點到左.. 不過二佬遲左到.. 十一點四先到.. 到左之後. 我地去左買飛.. 買左之後就去左德福果邊食野.. 原本諗住去食大家樂嫁.. 不過好多人.. 所以我地去左大滿貫食.. 都好多人..不過等左一陣.. 有位啦.. 食完野之後. 打埋機.. 我地去左惠康買野入去食.. 頂.. 果間咁既惠康d人做野超慢.. 都唔知做咩..買完之後. 我地就入場lo.. 入到去已經開左場lo.. 正呀.. 都ok好睇.. 不過我覺得冇之前咁好睇je.. 嘩.. 不過好長呀尼套野.. 雖然更長果套我未睇.. 不過尼套我都有少少覺得佢太長..
睇完之後.. 我地去左仙跡岩飲野.. 果度有3個樓面都唔知做咩.. 一起企左o係門口位度.. 一起望住果門口.. 我一度等.. 等左起碼2-3分鐘.. 先有其中一個發完夢望到我.. 都唔知做咩野.. 唉.. 發還發ma.. 唔好3個同時o係同一個位. 同一個時間都係發先得嫁.. 果場d客叫你都唔知.. 劣!
飲完野之後.. 我地走人lo..
完
|