宜家係六月十三日既早上10:35分,哈哈.. 真係好耐冇打日記啦.. 尼排都好多野攪.. 攪完都唔知攪左D咩野出尼.. 仲要病左成個星期有多... 真係好日都唔病.. 一病就一個星期.. 可惡.. 令到我有好多野都做唔到.. 最慘就係冇去到2006年人口普查果個Training.. $38個鐘嫁.. 最好係唔洗做, 就有錢入袋.. 講番琴日先...
琴日我o係宿舍起左身之後,就沖下涼.. 食下野咁.. 之後到左咁上下就落左去上堂.. 今日係放成績既大日子.. 放break果時我懷住好冇咩野既心情去左睇成績.. 唔知點解見到個成績之後,都冇咩特別感覺.. 宜家對變績尼樣野比起之前好似冇咁著緊.. 到左宜家尼個階段.. 都係o係咁等d大學send封信or email果尼.. 叫我interview.. 唉.. in都未in.. 不過好難怪既.. 自己成績都唔係好.. 只有等啦.. 近排真係發生左好多野.. 有唔開心既.. 有開心既.. 都唔想講咁多.. 只想有一個interview既機會.. 雖然話一定有得讀, 不過到時我讀果樣係唔係我想讀果樣就係一個大問題啦.. 琴日睇完成績之後, 我就番左去上堂.. 4:30放學啦.. 尼排真係悶死我啦.. 未開始番工.. 只係番summer course既一日子一d都唔好過.. 太休閒啦.. !!日日都有好多時間多左出尼.. 所以今晚我約左大佬,二佬出尼同我食飯.. 佢地就係咁好.. 話出尼就即刻出尼同我尼個細佬食野.. 今晚我地出左去旺角食野.. 去左魚米家食野呀.. 不過係朗豪坊果間.. 今日食左個魚蛋米線食呀.. 食完之後, 我就跟左大佬去佢屋企果邊拎譜.. 拎完之後, 就自己一個番左去宿舍.. 太悶啦.. 所以今日晚叫左阿jack, 同我番hall D睇波.. .十二點開波.. 睇既係美國對捷克.. 其實我想睇既係日本同意大利果場.. 不過一場太早,一場太晏啦.. 今日尼場都幾好睇.. 路斯基真係好x勁.. 今日晚都有7,8個人o係度一起睇波呀.. 氣氛幾好.. 睇完之後... 番上去訓.. 不過都碌左好耐先訓得著..
完
好掛住你呀.. 老婆.. 快d番尼啦.. .=.=...
|