你有冇試過 成group人一齊做野, 你好努力去做 你好比心機去做 你甚至犧牲好多野去做 但就系因為你啲所謂組員hea hea下 到致功敗垂成? 果時你會點諗? 我就好灰
你有冇試過
成group人一齊做野,
你好努力去做
你好比心機去做
你甚至犧牲好多野去做
但就系因為你啲所謂組員hea hea下
到致功敗垂成?
果時你會點諗?
我就好灰