各位新年快樂.恭喜發財!
再祝各位情人節快樂!
日撚日都系甘撚悶,PK!
出街就想返屋K!返屋K又想出街
好悶!
日日甘過!好似等緊死.....個心點先可以靜落黎?!
終於睇清d人啦!
肥峰.,丫蟹!兄弟得你地>
張XX鐘意一個人就唔好系佢面前講第二個!雖然我都系好花!
但系有你既時候冇第二個!唔鐘意就唔好勉強.
最想講既系!終於返左屋K
今日真系好撚悶!
好撚煩!