| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
| 抵死呀 |
分類: 未分類 |
今日真係好開心呀~ 開心到唔知點去形容, 好多男仔對我ge 態度都有所改變, 好似比起以前好唔同, 態度好咗.. 真係開心喇..
我終於有一次聽到盧林無叫我做平嬸喇, 佢叫我做pinky 呀~~ 真係好開心呀^^
咁art 堂呢, 鄧天都竟然無喺度玩我....
咁奇怪ge, 仲有一件更加奇怪ge 事呀, 劉建彤竟然主動同我say sorry 呀~ 我本身都唔知佢做錯d 咩呀, 後嚟人地話我聽, 佢lunch 落咗地下, 無番到嚟, 以為我喺度等佢食面.... 我咪同佢講lor~" 呀生, 我有無咁蠢呀, 明知你唔會番ge仲會等你咩?" 真係好好彩我最後都無等到佢, 真係聰明呀我~~
放學, 去溫書, 班男仔全部去晒打波, 無嚟到, 盧林就喺最後ge 15分鐘嚟到, 劉建彤同王man 就無出現到…
盧林做我地呀sir, 教history, 好搞笑呀, 我差d 嘖水呀~~
我地打咗鐘之後就落去搵佢地, miki 呃佢地話miss chan 嚟過睇我地, 唔見佢地嚟, miki 就同miss. chan講話lkt 同王man 去咗打波, 咁跟住miss. chan 就話聽日要罰佢地.....
果兩個傻仔真係得意呀, 真係信ga bor~ 仲一直諗借口同miss chan 解釋, 我已經笑到碌地喇 , 就忍唔住同佢地講呢個係大話..
劉建彤仲打爆眼鏡tim 呀, 搞到我放學要做佢ge " 盲公竹"呀..... 不過都幾好玩呀... 喺mong kok 街頭咁兩個傻仔行嚟行去..
我睇唔慣佢無眼鏡個樣呀... 佢都好搞笑呀, 上車之後攞番副眼鏡嚟試吓wear.... 好得意呀... 不過佢test day都應該會無眼鏡用, 死硬lu, 妻係可憐呀佢........
不過, 老實講, 都幾抵死ga~
|
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
| 從未見過ge 無賴 |
分類: 未分類 |
今日勁可憐呀~
上home.e 堂, 本身以為好開心, 但係又比一d 衰人影響晒我ge 心情....
話說呢~
我地分工切嘢啦, 煮嘢啦….
吳卓璟呢就咩都叫我去做, 切嘢, 洗嘢, 開爐頭啦, 仲有n 咁多呀…
全部都點我去做, 又講埋大話~ 正一大話精!!
我開頭已經開埋爐, 切埋蘿蔔, 忍你一陣, 點知佢仲變本加厲, 連洗碗碗碟碟呀, 刀呀, fork 呀, 全部都叫我洗..
都有病ga, 你係小姐咩, 要我服侍你呀? 都痴線ga ~
好~ 我再忍埋你呢一次, 我咪洗lor~
咪睇吓你幾時因為手腳長期無活動而變做廢人lor
到最後, 洗個pot ge 時候, 我同佢講, “ 喂呀~ 你都無做過嘢ge , 呢個pot 你洗呀”
佢竟然同我講, “ 喂呀, 咩都我做晒, 你洗呀!”
我即刻發火lor, 咪話lor, " 吓?你做過d 咩呀? 全部嘢都係我洗, 材料又係我出去攞, 切嘢, 洗嘢, 開爐頭全部都係我做, 唔係係洗唔通我洗呀?"
miki to 見到,都叫我唔好再話喇~但係我真係頂唔順lor... 恨不得喺老師ge 面前用粗口話佢啦~
咁賤ge人, 我都係第一次見咋..
又咩都唔bring,
盒又唔bring, 佢飲湯果陣時仲想話我個spoon 同佢兩分用,
我即刻好大聲, 好大反應咁話“ 唔得呀!! ”
佢咪即刻黑面lor..
天呀~ 我唔想再同佢一組呀!!!好煩呀, 我寧願同男仔一組呀!!
|
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
| = . = |
分類: 未分類 |
張俊文, 你不如去死咗佢啦, 搞埋d 咁ge 嘢嚟玩我.... 好蠢呀我.....omg
等我仲問埋劉建彤同老林, 我部computer 有無得help......
原本係你玩我ge.....
你唔同我講sorry, 我係唔會嬲完ga!!
吖係bor~ 劉建彤同老林呀, 當無聽過我同你地講ge 嘢啦 |
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
| 好悶呀~~ 悶到死咗一半-- |
分類: 未分類 |
help !!!!
好悶呀~~ 搵人on 吓msn 得唔得呀~~
個衰人又唔on, cathy 又唔on.... 悶到咩咁, 不如跳樓好過..
溫咗一陣書, 都溫唔熟ge.....
又聽咗一陣 "來不及聽你說愛我", 好好聽呀~~~
衰人, 當我悶ge 時候, 又掛住你lu........

好得意呀~~ ^^ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|