2007 年 2 月 26 日 星期一  |
| 2007-02-26 |
分類: 未分類 |
今日又係上學日了XDD'''呢個假期好快就過左{真係過年如過日}
今日番到去頃左一陣runescape既野''真係唔好意思了YUKI,,,你做功課我地隔好遠頃;''SORRY喔
之後幫莊靜儀做功課XD'''第一堂英默''冇溫書''錯左 一個字.....
世史堂睇片'''好悶呀 = = ''冇咩睇到
生物堂都悶'''同老溫頃計呀'''又曳喇''仲要孖堂___唉
電腦打左一陣RUNESCAPE....一上就打HI, AS*HO'''哈~之後即刻走人
中文堂派評估'''14分...差一分{唉,,,N次都系咁}
食完飯即刻去電腦室;''見到亞琪一陣佢就OFF左''佢表妹要玩
之後就玩RS喇
物理堂''悶到爆'''冇聽書'''之後訓左,一陣
數學堂對作業錯勁多;''亂做的''難到爆
放學後即刻去左電腦室RUNESCAPE呀
玩到5點30先走'''番企做完功課又上了
今日有OSCAR睇''最衰唔系直播喇XD
祝咁多3N考到好成績喇
THE END
|
2007 年 2 月 22 日 星期四  |
| 2007-02-22 |
分類: 未分類 |
今日8點幾先起身
我9點鐘就開電腦'''一早就即刻見到亞妹呀
勁開心呀XD''頃到十點幾就落街了
等拎份早餐成個幾字'''食完早餐就番左屋企喇
同亞琪繼續頃喔
今日亞琪冇去到aia,,,冇相相睇添 = =''唔緊要喇
亞琪既心情日好番多了xd
遲d可以同亞琪慶祝生日喇~哈~我要草錢呀xdddd
亞琪一定好開心呢!我以後都要送禮物俾亞琪xddd'''我地系好朋友dd
我要哄亞琪開心喔'''''''好野~~~~~~~~~~~~~可以同佢慶祝都好開心
因為系我第一次陪女仔過生日xddd
之後就去左補習''補完習番黎唔見亞琪了
不過都冇出去唱k
11點就見到亞妹呀xdd |
2007 年 2 月 20 日 星期二  |
| 2007-02-20 |
分類: 未分類 |
今日差唔多10點先起身;;;;勁晚呀'''叫左亞爸買早餐上黎
之後就做下數學補習功課'''之後就打下機'''係道等亞琪
好似一點幾先見到亞琪上msn__勁掛住妳喔^^
講左幾句佢就同人講電話''''冇同我頃
我叫亞琪唔好offline'''
唔制喔 > <之後俾人叫左去嘉豪飲茶
嘉豪D野勁差'''所謂既福建炒飯''一粒蝦都冇''得D叉燒'雞肉果.........68蚊'''唉!
果碟野成半粒鐘''''都唔知搞咩'''3點幾先番去'''但系番到黎''唔見亞琪'''
之後去左做功課'''6點幾先見到亞琪'''講左一陣
SOR呀亞琪'''我頭先咁惡話妳呀'''對唔住,我以後唔敢喇
你眼瞓我仲要你陪我,,,,,,,,,,,SORRY呀
冇下次'''其實你知前等過我'''我都有番黎陪你
果次你都自願等我上MSN'我11點幾都有番黎搵妳喔~
今次我等左6日你咁耐''都系自願架''不過你今日冇咩陪我頃計
我今日等既係第6日''對唔住呀'''你之前玩通宵我仲要你陪我'''
不過希望你唔好介意亞哥以下既野
我以前有一日差唔多成日冇上''但你都有等我'''因為你有珍惜我呢個朋友
至於今日既野''''令你唔開心'''搞到妳發嬲'''真系好唔好意思呀!
我呢幾日等你都係因為你係我好朋友''至於你眼瞓
我就唔應該咁樣做*好對唔住呀
你眼瞓我唔會嬲你既~sorry呀亞琪;;你咁累我仲要你陪我'''不過我希望你遲d可以陪番我
雖然今日妳好累~我知道,,但系我只係想講多幾句...你就off左 ...算你喇''我係唔會嬲亞妹架
我今日發咁大脾氣係因為我擔心你''唔知你有冇事同埋亞哥唔想亞妹你有事呀'''下次你要
好多日唔上msn'''記得系msn話俾亞哥知或打電話俾亞哥講一聲'''亞哥都放心d
唔會有下次喇
sorry呀
|
2007 年 2 月 19 日 星期一  |
| 2007-02-19 |
分類: 未分類 |
唉
今朝8點幾就俾人叫醒左'''食完早餐9點幾出左去
去左北角人地間餐廳拜年'''佢地頃左粒幾鐘xd
收左十幾封利士''''不過係連埋佢地d親戚既
之後就答99上左亞麻道''''食飯之前食左勁多野
今日冇玩鋤D了'''好悶''電視冇野睇'''勁耐先有得食飯喔'''今日亞MING表姐著得好令喔XD''
食完野坐多陣出左去土瓜灣'''去左食野'''之後上左去CUM婆屋企
坐左一陣就走人'''入左沙田去大姨道''''係表妹道打機XD
D飯勁咸...........D蠔豉用黎蒸 = = ''食完飯佢地牌''我就打機同表妹
打左幾粒鍾喔'''好累///////
10點幾先走人,,5個人答的士去沙田轉火車'''紅磡118 11點幾仲勁多人'''4架一齊黎 .............痴線的
番到屋企12點咁制'''好累呀;;''又唔見亞琪喇'''唔開心
點解!????????? |
2007 年 2 月 18 日 星期日  |
| 2007-02-18 |
分類: 未分類 |
今日冇開電腦'''唉.........
今日10點幾就出左去喇
今日做笑口常開''''以前既 = = ''
去左亞麻道'''玩左兩舖鋤大D都輸左{D牌勁衰囉}
之後冇玩喇;'''食野炸
悶''',電視冇野好睇
二點幾陣番左屋企喇''同埋亞麻
番到去差唔多4點'''超慢呀99{唉}
今日成日都唔見亞琪''''只係見到佢幾十秒
我ADD左佢'''佢又即刻OFFLINE喔
我以經4日冇同佢頃計
亞琪又唔打黎'''好想喊呀
屌''聽日又要早出門口!!好想等到亞琪'''你己經4日冇理過我> <
我好唔開心呀呀呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好想喊喊喊喊喊啊.....................
今晚食完飯又冇得出刻上''''勁唔開心呀'''''''要幫手汁野''''好累
|
2007 年 2 月 17 日 星期六  |
| 2007-02-17 |
分類: 未分類 |
今日9點幾先醒喔
勁晏'''因為今日兩點先覺覺豬喔''
落去食早餐'''亞媽俾50蚊我''幫亞爸買野食''''果餐十七個半
佢找番兩個半'''我都覺得冇咩野
知後先知完來唔系20蚊
我坐左係道睇報紙
睇左一陣就拎住d野番企
之後就打機喇
1點幾又出左街;;;食野'''知後去左GIGASPORTS'幫睇亞爸睇鞋''D歌勁正呀
睇睇下冇喇喇有個人想打人'''係道用粗口話果個SALESMAN = =''佢勁火爆呀
之後就同左亞姨行街''佢條番企先'''去左CD舖'''好少野睇'''行左幾個圈
2PAC既PAC'S LIFE 99蚊''''唉.......今日見到W-INDS既LIVE TOUR 2006,唔知亞妹買左未呢!?
好想買俾佢呀'''''哈哈~如果佢冇我買俾亞妹'''佢一定好鍾意既姐
今日8點幾到2點幾都唔見亞琪;;;唔開心呀''不過可能佢出左街'''或者瞓左喇
番到屋企都唔見亞琪'''十二點幾喇'''等左成日'''好苦呀'''唔制喔''亞妹
你去左邊呀;''好掛住妳呀
|
2007 年 2 月 16 日 星期五  |
| 2007-02-16 |
分類: 未分類 |
今日8點幾起左身'''即刻開電腦'''睇下見唔見亞琪''未上喔''
之後落左去食早餐'''俾個樓面拎本奶茶果陣'''倒左落我到''好彩冇燙親''不過衫,褲同褸都濕左 ==
食完野去左惠康^冇野買''得個吉
番企就msn喇'''12點終於見到亞琪'''好開心呀
頃到1點幾就落左去{莊靜儀俾左張野我~我幫佢打字xdd}
番到屋企'''又落左去買飯_叉飯''勁正呀
雖然好平既野''
之後食完
飯都係繼續chat
今日個日記改左野'''鼠標同埋日曆背景同轉左'''用左Sylvia既相相
我鍾意左佢呀''可惜2月14果日冇膽同佢講喇{唉!後悔}
之後入mp3''聽歌'''4點9出門口''去亞爸公司搞既團年飯
叫左亞妹打俾我'''但系冇收到亞琪既電話
5點30先去到灣仔'''勁慢'''係咁紅燈...紅燈
老爸係公司拎左成盒野俾我食'''炒飯+河炒+雞+燒肉~~哈哈~肚餓死喇
佢地系度打牌''我係道睇電視同聽mp3'''主要都係睇3台喔
6點幾果陣有孫中山既節目做'''國際台喔
之後有人轉左台''唔緊要喇^^都幾好睇
食飯'''d野勁正''''有一次入廁所'''好慘呀'''成班{口靚}仔係道食煙
我吸晒 = =''老豆玩啤牌果陣
倒左d可樂落我道 **今日第二次喇{唉!}
走果陣十點幾喇
番到屋企沖完涼即上msn
未見亞琪既'''佢病左''''亞妹'''''你有冇事呀!?
佢冇留言俾我日記
頃得一陣亞妹就覺覺豬喇'''好想喊喊呀'''亞妹
亞哥唔係嬲妳
你病左要休息'''對唔住呀'''之前亞哥咁惡話妳''錫番喇
亞哥原諒妳架 |
2007 年 2 月 15 日 星期四  |
| 今日極之唔開心 |
分類: 未分類 |
今朝8點幾俾亞媽叫醒左''問我落唔落街''我話唔落喇
十點先起身'''亞媽就番黎喇''開左電腦就落街街食早餐
食食下佢地去左惠康''得番我一粒人仔係道食'''唉
之後去左幫手拎野喔'''番到屋企入左mp3就出門口
去左潮江春幫佢拎年糕
之後三姨屋企'''佢番左去外國喔'''我地拎野過去放低''
我係道睇電視''亞媽係道煲野
冇咩好睇既''''整完野去左金滿庭'''三樣野一百3十幾蚊''不過好飽xdd''
之後亞媽去左睇下聯邦有冇位團年飯'''爆晒''之後去左隨館
之前大姨話去既;;原來係食平時晚飯果d野........唔好玩喇'''
之後就番企喇''''聽埋有冇亞琪留言就出門口喇'''冇既
之後去補習'''今日坐係我前面果個'''唔知點解令我尷尬
不過幾索呀xddd~~都幾令呀
佢好似係寶血架喔
補完習岩岩番到''亞姨就上黎''''好飽喔'''好好味xd
之後就網上功課''講左d答案俾Quiquazy
之後就同亞琪頃計喇''好開心
佢俾左套片我睇''勁搞笑
之後上香港討論區睇野
好唔開心'''雖然係舊片''果班男仔正仆街黎架
蝦女既''''如果我當時係道'''我實打死班仆街都要幫佢呀
賤種黎架''''淨係睇'''咁多男仔都冇一個肯幫!?只係係道起哄'''冇撚野呀''
影晒我地d男仔喇''''蝦人而經唔岩架喇''''仲要蝦女仔
就算我俾人打我都唔會見到唔妳囉
http://hehamovie.blogspot.com/2007/02/blog-post_6172.html
人地女仔用黎保護架'''俾你地用黎蝦既咩''''
以下的英文字為家長指引_18禁
WHAT THE FUCK Y'ALL ASSHOLE, PISS-ASS & MOTHERFUCKER WERE DOING , STOP BULLYING GIRLS, GIRLS ARE USED TO TREAT THEM GOOD, NOT BULLY THEM , STOP THAT BEHAVIOUR , FUCK OFF Y'ALL GOD DAMN MOTHEFUCKERZ!!!!!!!!!!!!!GET WHAT THE FUCK Y'ALL DIRTY CHINESE WERE DOING, HK IS STRICTLY PROHIBITED TO BULLY GIRLS, HOW COME YOU ALL FUCKERS COULD DO THAT!
女仔用黎蝦既!???果班仆街仔唔知俾人拉晒咩呢;;'''係拉晒就正喇''''呢班仆街仔唔死都冇用''''PISS OFF(滾開呀)'''DAMN!
女仔好有冇咁好蝦!????唉'''冇撚人性既一班人渣
又唔見你地蝦男仔''''女仔咁脆弱既動物'''你地都蝦
對佢地好咪幾好'''大家都開心呀'''可必呢!?正杏家產'''同我消失 |
2007 年 2 月 12 日 星期一  |
| 2007-02-12 |
分類: 未分類 |
第一堂數學喔'''好彩冇比蔡sir見到'''唔記得帶堂課喔
中史堂今堂都算幾好喇''唔悶的xdd
英文堂Non-defining clauses同Defining clauses'''不太想聽'''易喔
中文堂唔記得左'''派番默書{0分喔}唉!!!
跟住又孖英文''對作業''冇做到
今日冇食飯'''去左打機喔
物理堂冇帶書'''係道睇圖書
音樂堂正呀'''講Beatles, Elvis Presley等等的
今日考個試''難道傻左''d聆聽都唔知講咩'''快到傻的
做份卷仲有成粒鐘餘下''唉'''悶死'''痴線既果個人'''好心見我地做晒就收卷喇
剩番一個字先話收'''好心就抖埋果5分鐘喇''6點鍾先放學>_< |
2007 年 2 月 11 日 星期日  |
| 2007-02-11 |
分類: 未分類 |
今日7點幾就醒左''做下功課就開電腦喇''等亞琪等到10點到先見到xd(唔緊要喇''等幾耐都值得)
今日冇食早餐;;求其食個撻就算喇''一度頃一度做功課喇''作文''作亞琪喔
係亞媽落左街果陣''同亞琪頃左十幾分鐘
十一點幾亞琪offline左''亞妹話番學校喔攞成績表喔!
之後兩點幾出左北角食野''之後剪頭髮''唔記得收番埋對腳''成隻鞋都系頭髮{吉死人)
之後行到去銅鑼灣既HMV睇碟'''冇咩岩'''好聽人;''冇得聽
淨係睇''但系仲未見到2PAC-PAC'S LIFE既
又冇果本書攞
睇完之後就答2X番企
即刻開電腦喇
今日成日都聽情歌
傻左'''好想喊''寂寞的情人節 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|
| «‹ September 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|