16/4 ★五;雨~_~ 冷v_v
反學*_*
我是中文公主呢xd.
DT戈d功課好煩-,-
EnGx2難頂-_-.
週會又耐又無聊@_@
金日仲要比人狂玩A_A
d腳趾就爆*^*
無啦;>
吾會掛住他的.
我應該做到吧=]